Daniel 'bdn' Troszczyński  id: 1696211
  back   [   5  [   4  [   3  [   2  [   1    next  
    
# 221 05/10/12 17:14
( Archived)
idiota!!
    
# 220 08/05/12 14:18
( Archived)
Budyniasty ! :)
    
# 219 06/05/12 17:06
( Archived)
ostatni prawdziwy w tej mafii
Response of  bedoen: # 218 19/05/12 18:12
d;-)

  shock   
# 217 29/04/12 12:29
( Archived)
Jak sie nazywa człowiek, który straszy dynie ?

- Budyń .

h3h3hh33h, suche jak pięty cejrowskiego
    
# 216 22/04/12 15:24
( Archived)
siemano pograles juz sobie...
    
# 215 26/03/12 17:25
( Archived)
slad
    
# 214 13/03/12 15:03
( Archived)
NIC OD NIEGO NIE KUPUJCIE !!! zapłaciłem a ty mi nic nie wysłałeś .... xDDDDDDDDDDDD
Response of  bedoen: # 213 13/03/12 18:23
co Ty mi tu kędziolisz za przeproszeniem?;d

  akaa   
# 212 11/03/12 21:37
( Archived)
no tak z ememsem mudzinem w teamie juz cały w dymie hehe:)
    
# 211 11/03/12 19:38
( Archived)
ahahha
    
# 210 09/03/12 11:09
( Archived)
Siemanko budyniowski :)) klawa rewelka ;d
    
# 209 24/01/12 13:46
( Archived)
178.32.72.43:27015 PW: stg123
Response of  bedoen: # 208 26/01/12 12:16
na chuj mnie to?

    
# 207 25/12/11 09:49
( Archived)
kac do tej pory...
    
# 206 24/12/11 11:28
( Archived)
za godzine przy tym sklepie na rogu obok twojego bloku, czekam z krata browarow. Szybko kkk
    
# 205 22/12/11 17:48
( Archived)
178.32.72.43:27015 PW: stg123
  adai   
# 204 21/12/11 12:26
( Archived)
oj Daniel prawie jak tibijski gangster : DD
    
# 203 19/12/11 17:14
( Archived)
POKOJANEE
    
# 202 14/12/11 04:55
( Archived)
JEBAC TYCH KTORZY CHCA WIEDZIEC WSZYSTKo
    
# 201 11/12/11 06:23
( Archived)
no wlasnie nie wiem :/!
    
# 200 09/12/11 12:13
( Archived)
elo DanieL, slyszalem, ze z jakiegos teamu mnie wywaliles ech........ niedobry
  akaa   
# 199 07/12/11 12:16
( Archived)
a wracam powoli do gry tza pokazać kto tu strzelał hehe
    
# 198 07/12/11 08:03
( Archived)
browary kup
    
# 197 07/12/11 05:33
( Archived)
uspokój się synek
  akaa   
# 196 06/12/11 11:56
( Archived)
jak tam wariat zyjesz?:D
  pnd.   
# 195 02/12/11 15:52
( Archived)
gg
  adai   
# 194 01/12/11 20:22
( Archived)
Daniel utop sie w gownie : DDD
  WiLo_Os Da 5'9   
# 193 30/10/11 07:44
( Archived)
Budyn Ty jestes chudszy ode mnie >.<
    
# 192 27/10/11 15:35
( Archived)
30 kg :D
  kapper   
# 191 27/10/11 08:00
( Archived)
gg
    
# 190 27/10/11 05:15
( Archived)
gg
    
# 189 25/10/11 18:15
( Archived)
haba baba? :D
  minise   
# 188 13/10/11 17:27
( Archived)
widzisz jak sie frajerstwo konczy ;d hehehehee
    
# 187 13/10/11 17:26
( Archived)
ijoijoijoijo KOMENDANT BARTEK WJEZDZA NA REJONY
  XOMAR   
# 186 12/10/11 20:44
( Archived)
minus ;/
ctrl player
  adai   
# 185 11/10/11 13:32
( Archived)
    
# 184 11/10/11 13:28
( Archived)
Daniel aka gówno 50kilowe /pozdrawiam dobrykot
    
# 183 11/10/11 13:22
( Archived)
czesc Budyn aka Gowno
    
# 182 11/10/11 13:21
( Archived)
czesc Budyn aka Gowno
    
# 181 08/10/11 11:31
( Archived)
Kisiel powodzenia tam..
    
# 180 27/09/11 07:54
( Archived)
Powodzenia w Łodzi
  Dendy   
# 179 26/09/11 10:56
( Archived)
-G1TandSCIANA-
    
# 178 18/09/11 14:28
( Archived)
GG
  Furmichi   
# 177 17/09/11 16:34
( Archived)
TELEFONY TELEFONY
  Furmichi   
# 176 17/09/11 14:24
( Archived)
gwałciłbym :o
    
# 175 12/09/11 19:07
( Archived)
gonna win this!
    
# 174 30/08/11 16:46
( Archived)
i tak balas hhee
Response of  finally moving: # 173 31/08/11 10:35
salutuj!

  KLR   
# 172 29/08/11 15:37
( Archived)
  back   [   5  [   4  [   3  [   2  [   1    next