FAQ: ESL Anti-Cheat

Jak přidám hru do ESL Anti-Cheatu?

  1. Nainstalujte nejnovější verzi ESL Anti-Cheat - tu můžete získat z tohoto odkazu. Kompatibilitu ESL Anti-Cheat s vaším systémem můžete ověřit zde.
  2. Zapněte ESL Anti-Cheat jako administrator (pravé tlačítko myši -> klepnout na spustit jako administrator)
  3. Klepněte na záložku "Hrát" a následně na "Přidat hru" a vyberte položku "Vložit hru ručně"
  4. Vyberte ze seznamu "Název hry"
  5. Klepněte na procházet a vyberte "Názevhry.exe" ve složce s hrou a klepněte na "Další"
  6. Počkejte, než se dokončí proces na 100%. ESL Anti-Cheat by měl detekovat registrační klíče spojené s "Názevhry.exe". Vyberte jakýkoliv z vybraných a pokračujte. Pokud nebyly detekovány žádné registrační klíče, klepněte na "přidat bez klíčů", případně na tlačítko "Další".
  7. ESL Wire vás vyzve ke spuštění hry, klepněte na OK. Prozatím neklikejte na "Hra byla ukončena"! Nejprve se musíte dostat na obrazovku přihlášení - je velice pravděpodobné, že se budete muset přihlásit do hry a zůstat v ní přibližně 5 minut. Vypněte hru, vyčkejte pár vteřin a poté klepněte na "Hra byla ukončena" v ESL Anti-Cheat.
  8. ESL Anti-Cheat by měl v tomto kroku detekovat jeden nebo více spustitelných souborů. Vyberte z tohoto seznamu "Názevhry.exe" a klepněte na "Hotovo"


Jak zjistím, že je můj ESL Anti-Cheat správně nastavený a funguje?

  1. Přidejte se do ESL Wire testing team - heslo je "wireactest".
  2. Zapněte ESL Anti-Cheat. Najděte hru kterou chcete hrát seznamu vašich her (záložka "Hrát") a spusťte hru přes ESL Wire
  3. Vyberte ze seznamu zápasů (Match / Gather / PCW) "vs. Wire Anti-Cheat Test". Možnost "Anti-Cheat" by měla být šedá a již zaškrtnutá.
  4. Zapněte hru a ujistěte se, že se neobjevilo okno "Odesílání dat" a "Nahrávání médií k zápasu"
  5. Odehrajte pár bitev, abyste zjistili, jak ESL Wire na vašem počítači funguje. Upozorňujeme, že ESL Wire může snížit vaše herní FPS, pokud máte otevřených vícero aplikací ve stejnou chvíli.
  6. Vypněte hru. Nyní by se mělo objevit okno "Odesílání dat" a "Nahrávání médií k zápasu" - toto je signál, že se Anti-Cheat pro tuto hru vypnul
  7. Jděte na stránku zápasu. Zde by měl být seznam záznamů ESL Anti-Cheatu od všech hráčů - najděte zde váš nick. Zkontrolujte data a čas u položek "login" a "logout". Login = čas zapnutí hry; Logout = čas vypnutí hry. Pokud jsou správné, znamená to, že váš ESL Anti-Cheat funguje správně!

Jak zapnu zápas s ESL Wire?

  1. Zapněte ESL Anti-Cheat jako administrator. Najděte hru kterou chcete hrát v seznamu her. Pravým tlačítkem klepněte na "Spustit hru". Vyberte zápas, který se chystáte odehrát (nezapomeňte, že zápas musí být otevřený (open)).
  2. Zapněte hru. Jakmile budete přihlášeni do hry, zkontrolujte stránku se zápasem. Podívejte se do "ESL Wire Anti-Cheat Logfiles" a najděte zde váš nick.
  3. Pokud v záznamech uvidíte jen čas u "login" bez "logout", váš ESL Anti-Cheat funguje správně - můžete tedy zápas odehrát.
  4. Pokud máte "předčasný logout" (stejný datum a čas u login a logout), musíte ESL Anti-Cheat zapnout znovu. Nezapomeňte zkontrolovat také tuto položku!

ESL Anti-Cheat je stále aktivní i po tom, co jsem vypnul hru. Jak jde tento problém opravit?

Je zde známá chyba, která způsobuje, že je ESL Wire stále aktivní i po vypnutí hry. Problém je způsobován herními modifikacemi, které nevypnou hlavní proces hry(nazevhry.exe) ani po vypnutí hry. V těchto případech je nutné, aby hráči vynutili ukončení tohoto procesu přes správce úloh (Task manager) ve windows.
  1. Použijte klávesovou zkratku CTRL + SHIFT + ESCAPE.
  2. Najděte záložku s procesy (Processes).
  3. Najděte názevhry.exe a klepněte na Ukončit proces/úlohu (End process/Task)
  4. Tento způsob by měl hru úplně vypnout a nechat ESL Anti-Cheat nahrát potřebná data.
ESL Admin tým není zodpovědný za jakékoliv problémy spojené s hrou a selhání programů třetích stran. Jakékoliv problémy způsobené tímto, nebo podobnými chybami (například chybějící ESL Anti-Cheat logout), budou řešeny dle specifických pravidel daného turnaje.

Pomoc a Podpora

Neboj sa napísať na našu podporu alebo nám napíš do fóra ak máš otázky ohľadom ESL Anti-Cheatu.
Pokus o obchádzanie ESL Anti-Cheatu bude mať za následok ban.

Hranie na virtuálnych počítačoch (VM) je prísne zakázané a môže viesť v ban. Mac a Linux používateľia môžu využívať tzv. "dualboot" Windowsu nainštalovaním na inú partíciu. Užívatelia Macu k tomu môžu použiť Bootcamp.

Veríme, že chápete a ospravedlňujeme sa za prípadne problémy.