Battlefield Winter 2012
Początek roku to czas nie tylko nowych postanowień i zobowiązań, ale też czas nowych rozgrywek, pucharów. Po kilku tygodniach konsultacji, poprawek regulaminu możemy przedstawić Wam nowy projekt, dzięki któremu, mamy nadzieję, będziemy wspólnie walczyć o tytuł najlepszej drużyny zimy 2012.

Battlefield 3 Winter 2012


Zapraszamy Was do wzięcia udziału w rozgrywkach Battlefield 3 w systemie ligowym (każdy z każdym). Dzięki takiej formie każda zainteresowana drużyna będzie mogła sprawdzić się w pojedynku ze wszystkimi drużynami BF3 ESL. Rozgrywki toczyć się będą w trzech niezależnych trybach, w taki sposób, aby każdy zainteresowany mógł wziąć udział w każdym trybie rozgrywek.

Po konsultacjach z Wami, postanowiliśmy rozpocząć zapisy w trybach :

Squad rush 4 vs 4
Infantry CQ 6 vs 6
Conquest 8 vs 8


W każdym z tych trybów może wziąć udział dowolna liczba drużyn, w tym dowolna ilość drużyn z danego klanu. Przewidujemy, iż w zależności od ilości zapisanych drużyn, będziecie rozgrywać minimum jeden mecz w tygodniu. Podczas rozgrywek obowiązywać będzie nowy, ujednolicony, regulamin rozgrywek dostępny TUTAJ. Zmiany regulaminu, ze względu na specyfikę rozgrywek dotyczyć będą punktu 4.9 i brzmieć on będzie następująco :

4.9. Blokada drużyny
W przypadku gdy drużyna zbierze ilość punktów która spowoduje jej zawieszenie, mecze rozegrane w tym czasie traktowane są jako walkowery, dotyczy to tylko rozgrywek w systemie ligowym, walkower jest dodatkową karą za łamania regulaminu przez drużyny.


Dodany zostaje punkt 4.11 w brzmieniu

4.11. Wycofanie się drużyny z rozgrywek
W przypadku gdy drużyna wycofa się z rozgrywek podczas ich trwania punkty za mecze rozdzielane są w następujące sposoby:
Drużyna rozegrała mniej niż 30 % meczy - wszystkie mecze z jej udziałem są anulowane - tak jak by nie grała
Drużyna rozegrała 30% - 70 % meczy - wyniki rozegranych meczy pozostają, za mecze nie rozegrane punkty przydzielone są w sposób następujący:
  • ponad 50% meczy przegranych przez wycofująca się drużynę - pozostałe (nierozegrane) mecze potraktowane zostają jak walkowery (3 punkty)
  • 50% i więcej wygranych meczy przez wycofująca się drużynę - pozostałe (nierozegrane) mecze potraktowane zostają jak remisy ( 1 punkt).
Drużyna rozegrała ponad 70 % meczy - pozostałe (nierozegrane) mecze potraktowane zostają jak walkowery (3 punkty).

Dodany zostaje punkt 4.12 w brzmieniu

4.12. Nierozgrywane mecze - walkowery
Jeżeli drużyna nie zjawi się na trzech kolejnych meczach ( walkowery) to zostaje ona wykluczona z rozgrywek. Punktacja za mecze byłe i przyszłe jest liczona wg punktu 4.11.

Dostępne mapy :

SQ 4 vs 4
  • Grand Bazaar
  • Teheran Highway
  • Caspian Border
  • Seine Crossing
  • Operation Firestorm
  • Damavand Peak
  • Noshahr Canals
  • Kharg Island
  • Operation Metro
  • Sharqi Peninsula
  • Strike at Karkand

Infantry CQ 6 vs 6
  • Grand Bazaar
  • Teheran Highway
  • Damavand Peak
  • Seine Crossing
  • Operation Metro
  • Sharqi Peninsula assault #2 (opcja)
  • Strike at Karkand assault #2 (opcja)

Conquest 8 vs 8 mapy w wersji small
  • Grand Bazaar
  • Teheran Highway
  • Caspian Border
  • Seine Crossing
  • Operation Firestorm
  • Damavand Peak
  • Noshahr Canals
  • Kharg Island
  • Operation Metro
  • Sharqi Peninsula
  • Strike at Karkand (opcja)
  • Gulf of Oman (opcja)
  • Wake Island (opcja)


Termin zapisów


Zapisy do poszczególnych lig potrwają do 15 stycznia 2012 r. Po tej dacie przedstawimy Wam pełny terminarz z rozgrywek i rozlosujemy kolejki ligowe. Dla zwycięzców przygotowaliśmy jednomiesięczne konta ESL Premium oraz unikalny ligowy medal.

Medal dla zwycięzców:


BF3 4on4 Squad Rush Winter Cup 2012
BF3 4on4 Squad Rush Winter Cup 2012
Zapisz się!

BF3 6on6 Infantry CQ Winter Cup 2012
BF3 6on6 Infantry CQ Winter Cup 2012
Zapisz się!

BF3 8on8 Conquest Winter Cup 2012
BF3 8on8 Conquest Winter Cup 2012
Zapisz się!



Zapraszamy do udziału!
6290578, Sunday, 08/01/12 08:33
 
comments (26)
 
 
Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie.
Obowiązuje nowy ujednolicony regulamin !
N33D TEAM
najs
Co oznacza ta "opcja" przy mapach z B2K ? Trochę bez sensu jest dodanie map których nikt nie gra w żadnych ligach, a nawet na pcw, co sprawia że gra na tych mapach będzie strasznie randomowa. Także nie każdy gracz posiada ten dodatek, a co za tym idzie nie każdy klan może uczestniczyć w tych rozgrywkach, a chyba chodzi o to żeby było nas jak najwięcej :)
teRRoR wrote:
Co oznacza ta "opcja" przy mapach z B2K ? Trochę bez sensu jest dodanie map których nikt nie gra w żadnych ligach, a nawet na pcw, co sprawia że gra na tych mapach będzie strasznie randomowa. Także nie każdy gracz posiada ten dodatek, a co za tym idzie nie każdy klan może uczestniczyć w tych rozgrywkach, a chyba chodzi o to żeby było nas jak najwięcej :)


no masz rację. dlatego jest to opcja. jeżeli z jakiegoś powodu nie chcesz/możesz grać tej mapy to wybierasz tę która nie była w DLC
4.3. Wybór mapy

W ramach rozgrywek ligowych mapa jest narzucana odgórnie (...)

Także wyboru raczej nie ma. Najlepiej byłoby usunąć te mapy z listy.
http://www.esl.eu/eu/bf3/squadrush/4on4/wintercup2012/match/24960296/

tak jest to załatwione w winter cupie EU, też mapy odgórnie ustalone, ale jakiś droby wybór jest... Wiadomo że nie wszyscy mają dlc więc nie musi to być grane...
1 edits
Mapa z DLC dostępna jest tylko gdy obie strony się na nią zgadzają.
Będzie podana mapa Z dlc + zastępcza z podstawki. Drużyny wybierają, brak zgody - mapa z podstawki.
Na mape z dlc , zgoda z obu stron musi być.
Są tacy co chca grac mapy dlc
2 edits
Dla pewności dopytam.
6v6 inf będzie na mapach Conquest small, prawda?! :)
#8

Dla chcących grać w DLC można zrobić osobny up z mapami z B2K, w EU tak było. Ale widać nie przyjęło się za dobrze, bo nie ma kontynuacji.

#9

tak!
Kiedy drabinki? - i wielka prośba ponieważ część klanów uczestniczy we wszystkich 3 pucharach o niekolidujące terminy meczy tak żeby nie trzeba było wybierać mniejszego zła
Już przygotowuję wszystko , powinno być spokojnie ale w razie czego wołać, zmiany zawsze mozna zrobić.
witam, czy zapisy sa juz definitywnie zamkniete ?? czy jest jeszcze mozliwosc zapisania druzyny ??
Jest problem z ilości drużyn, okazało się że programiści ESL nie przewidzieli takich rozgrywek i ilość drużyn w grupie jest ograniczona do 18 teamów. Jak nic nie poradzą to trzeba będzie zmniejszyć ilość teamów lub podzielić na dwie grupy.

@Ramal - ewentualnie mozna dopisać team do CQ 8 vs 8 reszta ma i tak za dużo teamów. No chyba że programiści cos poradzą.
zróbcie system szkocki jak w piłce i spokój
Nie no 1 grupa z 21 druzyn to przesada. To winter cup a nie cup całoroczny.

4 grupy po 5 drużyn jedna 6-team'owa i wychodzą po 2, potem drabinka SE lub DE. Albo 2 grupy po 10 i 11 wychodzą po 2 z grupy, choć osobiście tego nie widzę, ale jest to możliwe.

Tak samo z ligą 6na6 i 8na8 Minimum 2 grupy !!
Terror ma rację.
Są trze turnieje w PL lidze i do tego jeszcze te w lidze EU i poza ESL.
Po dwadzieścia meczy w 4v4, 6v6, 8v8 to będzie się pół roku ciągnąć.
Ja bym obstawiał po 3 lub 4 grupy. potem drzewo normalne.
Dwie grupy to w każdym CUP to wyjdzie i tak 30 meczy. plus inne ligi i laddery. masakra
1 edits
Jakim cudem wy widzicie 12 meczy w pół roku ? 0o 2 mecze na meicha?
Przecież to wystarczy stworzyć tak:
Poniedziałek/Wtorek Inf+SQ
Czwartek CQ
I w tygodniu mamy mecz z każdego rodzaju
Wiecej sie nie da zrobić gdyż w takim wypadku niektóre drużyny grały by 6 meczy w tygodniu a to lekka przesada.

Można by tez było zrobić 4 grupy po 4 drużyny
Po grupach DE z takim założeniem że wychodzą 3 drużyny
Dwie do górnej DE a jedna do dolnej DE
W tym momęcie będzie to sprawnie i szybko przeprowadzone.

Sory jak ktoś sie zapisał do 10 cupów i codziennie bedzie meić po 3 mecze.
Przed zapisaniem nawet pisało że będzie to w formie ligi, jak wam nei pasowało to po co sie zapisywaliście ?
"Przewidujemy, iż w zależności od ilości zapisanych drużyn, będziecie rozgrywać minimum jeden mecz w tygodniu."

Może nie wiesz że w pucharach rozgrywa się jeden mecz tygodniowo.
Więc 20 meczy to 20 tygodni czyli 5 miesięcy. Plus finały to prawie pół roku.

Właśnie dyskutujemy co zrobić żeby to tyle nie trwało.
Można:
a) każdy z każdym 4 meczy tygodniowo co daje 2 miesiące
b) podzielić na małe grupy, potem duża drabina - czas może być różne ale do zrobienia w 5 tygodni.
c) podzielić na duże grupy, potem mała drabina - czas będzie podobny.
d) od początku drabina dla wszystkich + koszyk przegranych tak jak to jest w winter cup EU

Ja chciałbym grać każdy z każdym ale przy tylu zespołach to naprawdę wyjdzie długo.
Jest okres ferii cześć ludzi na pewno wyjedzie i będzie trzeba przekładać mecze.
2 edits
2 grupy

wychodza po 4 druzyny

a pozniej drabinka

albo 4 grupy, wychodza 2 druzyny z kazdej i drabinka
1 edits
2 grupy będę dobre pod warunkiem że będzie minimum 2 mecze tyg.
Bo inaczej to 3 miesiące :(
a dlaczego nie można zrobić czegoś takiego że np squadrush jest grany w poniedziałki, i mecze rozgrywane są od 19 do 22, i co godzinę mecz. W EU tak jest i nikomu to nie przeszkadza, co prawda w pierwszym dniu były dwa a teraz po jednym, ale jest to stanowczo za mało...
Panowie już wszystko gotowe, teraz tylko góra robi tabelki i gramy
To jest wstęp do ligi i rozgrywki planuje na najbliższe 4-8 miesięcy . Pierwszy sezon ( ten aktualny) kończy się w połowie marca - w końcu to sezon zimowy.
Po nim ruszamy z kolejnym sezonem ligowym i tak co mniej więcej 2 miesiące. Sami zobaczymy jak to idzie i czy da się coś przyśpieszyć. Dużo zależy od was bo nie ma sztywnych terminów meczy - tylko termin do kiedy trzeba rozegrać. Wy się już sami umawiacie.

Jeżeli sami stwierdzicie że można przyśpieszyć rozgrywki to nie ma problemu.
Możemy skończyć nawet miesiąc wcześniej.
3 edits
Cyrk, po prostu cyrk, tak się uśmiałem czytając te bzdury.

Dlaczego admini z sekcji EU potrafią to jakoś zorganizować?

www.esl.eu/eu/bf3/squadrush/4on4/wintercup2012

Zapisało się 65 teamów, ostatni mecz będzie grany 7 lutego br. Można zrobić normalnego cupa? MOŻNA, ale nie w Polsce.

Za 4 miesiące ta gra zdechnie śmiercią naturalna. Zresztą aktywność na EU już umiera nie mówiąc o tej w PL, która jest równa ZERU, lmfao.
6 edits
Fr0styyy. -> zgodzę się z Toba, że umiera - ale jest to spowodowane głównie brakiem battlerecordera niestety pełno osób używa dopałek do gry i nic z tym nie nie da zrobić bo nie ma jak udowodnić. Wszystkie programy 'anty' skanują kompa, robią screeny... tylko co z tego skoro:
a) w BFie wychodzą czarne screeny które i tak nic nie dają..
b) wiekszość haxów i innych dodatków jest pisanych w tzw. chmurze, przez co skanowanie kompa nic nie daje, bo cheat nie znajduje się na nim fizycznie.

Reasumując, albo Dice wypusci battlerecorder'a albo szybko rozkwitnięta scena BF'a padnie szybciej niż to się wydaje.
Trzeba czekać do patcha w lutym, ale wątpię, że będzie tam battlerecorder albo spectator...
 
 
 
Information:
  • info write comment not allowed