Dominik 'Gruby' Świderski  id: 4925319
show comments:  
  back  |   next  
  slawekat   
# 2390 02/12/17 16:22
( Archived)
witam dobrego gracza co nakurwia bez wybielacza ;d pozdro z kryminalu HHHHHHHHHHHHHHHHE
  lun   
# 2389 27/03/17 21:28
( Archived)
Jak tam FatBoy? Kdy jakies plejsy?
  FulcoN   
# 2388 05/11/16 15:01
( Archived)
#1958
  Fantasia   
# 2387 22/02/15 00:02
( Archived)
Ponczek powiedział żebym się wpisała! +1 do skilla :D
  aDr.   
# 2386 13/02/15 12:46
( Archived)
Achtung LOW
  Angieee   
# 2385 09/02/15 16:01
( Archived)
+1 B|
  goss   
# 2384 08/02/15 20:06
( Archived)
troszq kat :<
  Angieee   
# 2383 06/02/15 15:31
( Archived)
ELO ELO WITAM DRUGIEGO POLSKIEGO AIMERA B|
  Arcyzabawna.   
# 2382 29/01/15 02:30
( Archived)
idz spac;p
    
# 2381 28/01/15 23:25
( Archived)
dobry wariat polecam :)
  Enter   
# 2380 28/01/15 23:24
( Archived)
elo elo gruby ;d
  rdq   
# 2379 28/01/15 23:24
( Archived)
pozdro gruby ;d
    
# 2378 28/01/15 23:23
( Archived)
Wariat
  niezlabeka   
# 2377 28/01/15 23:22
( Archived)
Pozdro mordo
  rafalsski   
# 2376 28/01/15 23:22
( Archived)
pro plejer, polecam
  xarinnnn   
# 2375 28/01/15 19:34
( Archived)
bardzo ładny profil 10/10, pozdrówki
  goss   
# 2374 23/01/15 19:14
( Archived)
eloszka Dominik :>
  michau   
# 2373 19/01/15 23:12
( Archived)
Gruby  hid this comment.
Response of  Gruby: # 2372 19/01/15 23:14
Jebać Cię kurwo życie w kanale spędzisz :>

  SzoszoN   
# 2371 19/01/15 23:05
( Archived)
Syn Sydneja polaka
Response of  Gruby: # 2370 19/01/15 23:06
Poczekaj kurwo będziesz chciał typy z tenisa.

  stark   
# 2369 19/01/15 23:04
( Archived)
Dobrze opierdala paly

░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█████████ ░░███████░░░░░░░░░░███▒▒▒▒▒▒▒▒███ ░░█▒▒▒▒▒▒█░░░░░░░███▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒███ ░░░█▒▒▒▒▒▒█░░░░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██ ░░░░█▒▒▒▒▒█░░░██▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒███ ░░░░░█▒▒▒█░░░█▒▒▒▒▒▒████▒▒▒▒████▒▒▒▒▒▒██ ░░░█████████████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██ ░░░█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██ ░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒██ ██▒▒▒███████████▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒██ █▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒████████▒▒▒▒▒▒▒██ ██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██ ░█▒▒▒███████████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██ ░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█ ░░████████████░░░█████████████████
Response of  Gruby: # 2368 19/01/15 23:06
No czasami się zdarzy.

    
# 2367 07/01/15 16:16
( Archived)
NIE CHCE NIC MIESZAĆ ALE SIDYK WRACA ^^
  kusza   
# 2366 04/01/15 14:41
( Archived)
elo łajzo
  EXUS   
# 2365 30/11/14 16:26
( Archived)
hej odbycik
  SOON   
# 2364 17/11/14 19:00
( Archived)
co to za fota ze szkolnego lana
  nesti   
# 2363 22/08/14 04:40
( Archived)
ale ten Dominik jest przystojny *.*
  SOON   
# 2362 21/08/14 21:14
( Archived)
Pozdrawiam pozdrawiam !!!!!!!1
  SOON   
# 2361 21/08/14 20:02
( Archived)
ten co fotke zajebal 2/10
  MINIE   
# 2360 05/08/14 01:28
( Archived)
elo grubasie
  Natajjjla   
# 2359 29/01/14 12:13
( Archived)
KRZYCZ HONEY! <3
  sHort   
# 2358 15/01/14 22:58
( Archived)
No siema hUdini.
    
# 2357 13/12/13 21:44
( Archived)
gg
  nesti   
# 2356 20/11/13 20:56
( Archived)
Najlepszy aimer w Polsce wita
    
# 2355 09/11/13 16:20
( Archived)
re
  KASZLI   
# 2354 08/09/13 04:32
( Archived)
Twoja Mama.
  Sir_Saw   
# 2353 18/08/13 13:08
( Archived)
grubas.
    
# 2352 02/08/13 02:08
( Archived)
to chujnia ze sie zalales ja cwicze dalej i moje zdrowie psychiczne ma sie co raz lepiej haha ty masz jakis kontakt z pushem musze ta gnide zlapac jakos co on sie zacpal w domu czy co^.-

  STARK   
# 2351 27/07/13 18:16
( Archived)
  R3dz0r   
# 2350 27/07/13 15:50
( Archived)
Siemaaaaaaasz warjacieeeeeeee!
  STARK   
# 2349 26/07/13 16:09
( Archived)
chcesz moze taktyki alsen ziomek???
  SzoszoN   
# 2348 26/07/13 13:28
( Archived)
dzieki ale za te luzne spodnie masz minusa, only rurki do zóltego Tiszerta
  SzoszoN   
# 2347 26/07/13 04:34
( Archived)
ładnie ci w tym żółtym
  karola.   
# 2346 27/06/13 17:26
( Archived)
TY NO DZIĘKI ZA INFO :)
  Norbq   
# 2345 25/06/13 00:54
( Archived)
gruby ile wazysz?
    
# 2344 16/06/13 19:24
( Archived)
ćwiczysz coś dalej grubasqu ? ;]
  NEEX   
# 2343 16/06/13 01:12
( Archived)
Co tam ernest
  karola.   
# 2342 26/05/13 18:44
( Archived)
bardzo smutne.
  karola.   
# 2341 21/05/13 08:33
( Archived)
takie teksty to zatrzymaj sobie (:
show comments:  
  back  |   next